Torsdag

Veckorna bara springer iväg. Livet är verkligen underbart just nu. Stockholm var verkligen rätt val för mig. Jobbet går kanon bra, jag trivs verkligen. Det är så skönt nu när man börjar komma in i det på riktigt. Idag är en extra bra dag, grattis Johanna ;) Allt går så bra för alla i min närhet just nu, livet leker verkligen.

Just nu sitter jag i Johannas lägenhet och bara tar det lugnt, ska snart till att laga lite mat. Imorgon kommer Linda till storstaden och hälsar på, det ser vi verkligen fram emot. Blir födelsedagsfirande i helgen eftersom hon fyllde hela 19 år i tisdags, grattis igen. Nu ska jag hjälpa till med maten (:

Älskar låten, Itchy Daze - Monster.



Kommentarer
Postat av: nicole

sv; hihii tack stumpan!!! BTW har du kirrat en dator?? ;) <3

2009-10-20 @ 23:42:42
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0